SuperGamez • Free Fórum • Beállítások • Moderálás |
![]() |
|
2001. feb. 23. 14:25 | akala |
![]() | |
Új témával szeretnék körbejárni minél több mágikus, rituális, gyógyító gyakorlatot. Tanítás, tanulás területéről. Saját életünkből. R.A.I. Gyakorlataiból. És bármi ami ezen a területen rendelkezésünre áll. |
2001. feb. 23. 14:26 | akala |
![]() | |
Első kérdésem. A Mi szerepe az atlatiszi társadalomban? |
2001. feb. 23. 16:48 | akala |
![]() | |
Második. NLP-ből. Feri észrevételéhez. DE szócska kikerülése kommunikáció közben. Ha tudatosan kihagyjuk és mégis oda értjük akkor milyen érzés marad bennünk? És mikor lehet értelme használatának? Milyen szinonimái fordulatai vannak és lehetnek még? azonban, csak, azért, csakhogy, ám, ámde, bezzeg. |
2001. feb. 24. 08:52 | akala |
![]() | |
Negyedik. Végiggondoltátok már azt, hogy miért úgy épülnek fel a R.A.I tanfolyamok, ahogy felépülnek. Mi bennünk a struktúra, a rendező elv és hogyan kapcsolódik össze? Mi ténylegesen a szellemi mondanivalója egy gyakorlatnak? Hogyan erősítik egymást? Szükséges - e kiegészíteni? Vagy elvenni belőle? Hogyan használhatjuk ki a meglévő szabályokat az életünkben? Hogyan segíthetnénk megfelelő kulturális helyzetbe illeszteni. Pl.: Nagyon érződik a németes gondolkodás a tanításokban, és emiatt elkerülhetünk olyan értékes gondolatokat ami pedig nekünk szól. Tudom, hogy van a R.A.I. belül törekvés ennek a felszámolására. Hogyan tudnánk a tapasztalatainkkal segíteni? Ehhez szeretnék társakat, hogy minél több oldalról körbejárjuk ezeket a témákat. |
2001. feb. 24. 08:52 | akala |
![]() | |
Harmadik. :-) |
2001. feb. 26. 13:54 | Temple |
![]() | |
első: A Mi szerepe az atlantiszi társadalomban, a Temple-filo. Szerintem kábé az, mint az Én szerepe. Csapk a mi kollektiv. Mig az én csak velem foglalkozik, nem tudok másra gondolni, addig a Mi a tömeggel. Mint a hangyáknál. feláldozzák magukat, a Mi érdekében. Csakhogy atlantiszon az emberek Énjét is iszteletben tartották. Nem tudom, hogy ezt hogy sikerült megvalósitaniuk, de le a kalappal. Szerintem ez. A negyedik problémával egyet értek, bár nekem semmii bajom a németes behatás ellen, legalább nem a szokásos magyaros, hogy talán az utolsó percben sikerül összeutni valamit, ha nem, akkor meg majd lesz valami. a harmadik kérddéssel + teljes mértékben egyet éertek!!!!! |
2001. feb. 26. 15:40 | akala |
![]() | |
Elsőhöz. A MI nél fejeződik ki először az egység. Szeretet az atlantiszi számmisztikában a 2 -es számmal tükrözik. Ezt most először csak két ember között vizsgáljuk. ÉN + ÉN = MI ;MI+MI =MI Néhány támpont, amire gondoltam, mikor feltettem a kérdést. Mi történe ezekben a helyzetekben? Reiki közvetitése közben úgy gondolsz a fogadóra, hogy ezt MI közösen hoztuk létre. (És ez így van szerintem.) MI együtt segítjük a szervezet gyógyulását. Kommunikációnál, beszélgetéskor jobban tudatosítani, hogy ez nem jöhetett volna létre, ha MI nem akartunk volna beszélgetni. Jobban kihangsúlyozni néhány napig persze csak magunkban. Könnyebb lehet-e úgy szeretni valakit, hogy így közelítjük meg? Negyedik kérdéshez. >>>A negyedik problémával egyet értek, bár nekem semmii bajom a németes behatás ellen, legalább nem a szokásos magyaros, hogy talán az utolsó percben sikerül összeutni valamit, ha nem, akkor meg majd lesz valami.<<< Temple Nem vagyok a Német behatás ellen. A tapasztalom az, hogy sokan nem igazán értették meg, hogy miért úgy van felépítve a tanagyag, ahogy. Néhány helyen lehetne besegíteni tapasztalatokkal. Tanár találkozó központi lehetőssége. Nekem a kedvenc paripám az arolo, itt egy kicsit sérelmeztem 1995-ben mikor elkészítetem az arolo anyagnak az elektronikus változatát. Akkor egy többször fénymásolt anyagot adtak központi anyagként ami írógéppel volt klimpírozva. Na én elkészítetem minden szimbólumnak a rajzát vektor grafikusan, hogy bármilyen méretben is lehessen variálni. Elkészítettem olyan formátumban a szöveget, mint a Reiki-s füzetecskék, és olyan méretben mint az eredeti. Kiemeltem formátumot adtam stb. (A mai napig azt adom, amíg nincs új.) És akkor visszadobták azzal, hogy készül az új anyag és nem kell nekik. Majd évek multával kiadták ugyanazt, változatlan szöveggel és az eredeti képekkel ami semmivel sem nyújt többet a réginél. Itt azt nehezményeztem, hogy simán felhasználhatták volna már meglévő anyagomat arra, hogy jobb minősségben juttassák el a tanagyagot a tanároknak. És nem évek telnek el. Számomra nagyon lehangoló volt ez a hozzáállás. Akkor természetesen minden rendelkezésükre bocsájtottam, mindent. :-( A tananyagban helyesírási hibák kijavítása. Itt több ellenőrzési lehetősség beiktatása. Több szem láthassa mielőtt nyomtatásba kerül. Ezek így röviden, amiben igazán lehetne lépni. Terveim között szerepel egy interaktív CD tanároknak ami az eddig tanultakat, megszínesítve dolgozná újra fel. Óravázlatok, szövegek, imák, idézetek. Különféle táblázatok. Grafikai segédanyagok. De amíg nincs rá nagy igény nem, érzem teljesen feladatomnak. Low priority. És nem egyedül szeretném készíteni. |
2001. feb. 26. 21:16 | gyevah |
![]() | |
Csak a jobb érthetőség kedvéért ugy gondolom, hogy ÉN+ÉN= dupla ÉN= EGO ÉN+TE=MI a többivel egyetértek.Azt én is konstatáltam, hogy nem fogadják el jobbitó szándéku megjegyzéseinket, de iztosan megvan rá a jó okuk + félnek hogy ha eltérnek bármitől nem lehet mederben tartani a tanfolyamokat. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet véleményünk, sőt kell véleményt nyilvánitanunk. Mellesleg a RAI bármelyik tanfolyamában annyi kreativ lehetőség van, hogy csak rajtad mulik hogyan használod, annélkül, hogy eltérnél az eredeti elképzeléstől.Csak itt is nagyon fontos az önkontroll és az alázat. De ha ugy érzed, hogy igazad van, véddmeg!! |
2001. feb. 26. 22:52 | feri |
![]() | |
Az elsőhöz, nem tanítás, csak vélemény. Atlantiszi abc szerint az M jelentése: mérték, mennyei igazságosság, megfigyelés. Mondanivalója: az igazságra való felszólítás. Hozzátartozó kártya: A mérték Az I jelentése: kezdet, tűz, fény, középpont. Mondanivalója: hagyni, hogy a fény világítson, de rombolás is. Hozzátartozó kártya: A kezdet. Ebből következtethető, hogy a MI jelentése: a Tűz, A Fény , A középpont megfigyelése, mondanivalója: igazságra való felszólítás, hogy a fény világítson. Bár a napba sem lehet bármikor szabad szemmel belenézni, tehát: vigyázz, rombolás is. Az atlantiszi életfában a mérték kártya a Föld Anya felöl a föld Angyalát, a Mennyei Atya felöl a szeretet Angyalát köti össze a pácienssel. A kezdet kártya a Föld Anya felöl víz angyalát, a Mennyei Atya felöl az erő Angyalát köti az Arklokihoz. Az Arkloki ugye az, akin keresztül a gyógyító energia árad a beteg, a rászoruló felé. A MI így az atlantiszi életfán úgy jelenik meg, mint a beteg, a rászoluló irányába, felé sugárzó isteni erő, szeretet. Lehet, hogy a gyógyítás lényegét, fő irányát is kifejezi ez a MI? Másra kell irányulnia! Menjünk tovább! Hogyan néz ez ki a Széfer Jecirah és a tarot kapcsolatában? A mérték kártyának, melynek héber betűje a Tzade, a Hold az általánosan hozzárendelt tarot lapja. A széfer jecirában a hold a Heszed-et, vagyis a könyörületességet köti össze a Tiferet-tel, vagyis a szépséggel. A kezdet kártyának, héber betűje a Zain, és a Diadalszekér a tarot lapja. Ez pedig a Gebúrát, az itéletet köti össze a Hód-val, vagyis a dicsőséggel. Nézzük, ebből vajon mit tudunk kiolvasni? A Csalódást, a sötétséget (Hold) kiválthatjuk a könyörületességgel és a szépséggel, ezzel a hozzáállással pedig legyőzzük (diadalszekér) az itéletet, sőt dicsőséggé változtathatjuk át. A mérték, A kezdet, A hold, A diadalszekér. A MI ezt a négy kártyát, és ezeknek magyarázatát így követelte ki magának |
2001. feb. 27. 10:42 | akala |
![]() | |
Elsőhöz: Gyevah javaslatára új fogalom (EGO) Figyelem iránya ÉN-->EGO1-->TE<--EGO2+ÉN Enyém, tied fátyla MI<-->MI MI=MI MI+EGO=EGO+MI Mikor belépet, mint vírus a figyelem és a kommunikáció közzé. Leválasztja a MI-től. Ez ego legyen egy reláció jel ami mindig ítélkezik, mérleggel. ÉN>ÉN-> EGO1 ÉN<ÉN-> EGO2 Ha így állnak ÉN>ÉN, ÉN>ÉN >> Erősítik az egyiket vagyis egymást Ha így állnak ÉN<ÉN, ÉN<ÉN << Erősítik az egyiket vagyis egymást Ha így állnak ÉN<ÉN, ÉN>ÉN <> Ellentmondás keletkezik Ha így állnak ÉN>ÉN, ÉN<ÉN >< Ellentmondás keletkezik ÉN > TE Én jobb vagyok TE –nálad. ÉN <> TE Én szerintem ez nem vita TE veled. Ami vitatkozok az csak az EGO. Ez is jó, mert lehetősség van szembesülni vele. ÉN+EGO1<>EGO2+ÉN ahol az EGO1<>EGO2 /<> nem egyenlő Két EGO1,EGO2 összeütközhet és mozgást vihet egymásban. (Érdekességképen két vonal jelzi az egyenlősséget Ezért jelezze a = -jel az elfogadást az egyetértést ahol megnyilvánul a szeretet.) ÉN=TE ahol TE=EGO+ÉN Én egyetértek Te veled, és ott TE+ÉN (vagyis MI) elfogadjuk egymást (EGO-val együtt). És lehetősség van felismerni, hogy OTT ÉN=TE, TE=ÉN, ÉN+TE=MI, MI=MI, MI=ÉN+ÉN ÉN+EGO=TE=EGO+ÉN /–EGO ÉN=ÉN ÉN ÉN+EGO=TE=EGO+ÉN ÉN+ÉN=MI És ha rögtön a MI-vel kezdenénk? |
2001. feb. 27. 11:07 | akala |
![]() | |
A harmadikhoz. Temple, Feri, és Gyevah első hozzászólásához :-))) |
2001. feb. 27. 11:27 | Temple |
![]() | |
Ez most nem vélemény, csak a harmadik pont hiányát betöltőjáték, amit Öröm angyala mondott el nekem. Talán nektek is érdekes lesz. Volt egy fa. A fának hét ága, A hét ágnak hét virága, És minden virághoz ment egy méhecske. Mi ez? Tuti Mi? eez már neem is tudom hanyadik példázat, amit tőlük kapok. |
2001. feb. 27. 11:41 | akala |
![]() | |
Az elsőhöz és az újonnan betöltésre váró harmadikhoz. Milyen érdekes? Mikor, kérdést teszünk fel MI kérdőszóval. Kihez, kinek tesszük fel kérdést? Mi történne, ha hozzárendelnénk tudatosan, MI megválaszoljuk a kérdést. MI közülünk valaki ismeri a erre a választ? Ki mondja el MI-nekünk a választ? Tuti ez a MI? :-) |
2001. feb. 27. 11:59 | Temple |
![]() | |
És a találöskérdésre mit mondasz? |
2001. feb. 27. 12:55 | akala |
![]() | |
A harmadikhoz. Saját vélemény. A méhek nélkül a fa terméketlen, nem hozhat az ág gyümölcsöt. A méhecskéket ismerve, ha csak hét virág van minden virágnál megfordulnak egyszer. A fa cserében a megtermékenyítésért virágport ajándékoz a szorgos méhnek, és az táplálékul szolgálhat az otthon maradt méheknek. És így a természet győzedelmeskedik az elmúlás felet. Újra élet virágozhat. Egy módszer egy irányzat, ami valahonnan ered, nem képes gyümölcsöt teremni szorgos gondoskodó kezek nélkül. A méhecskék lehet, hogy különböző helyről, de lehet hogy egy helyről érkeztek oda a fához. Egy biztos a fánál együtt vannak. És mindenkinek jut egy ágacska és azon egy virág, amit ő képes megtermékenyíteni. (Most fel kellene frissítenem a biológia tudásomat, hogy a néhány virág felépítése olyan-e, hogy önmegtermékenyítésre képes?). Ha képes, akkor is segíthet a szorgos méh, aki nem csak magárra gondol, mikor dolgozik. Valamennyit természetesen elfogyaszt a nektárból, de a nagy részét másoknak gyűjti. Ha nem képes, akkor meg rábízza a fa virága szintén a méhecskére aki már járhatott más virágban. Az ott rárakodott, virágport (ami szintén megfelelő talajon életet teremthet). A méhecske mikor dolgozik szerintem nincs tudatában fontosságának. De a fa a virága illatával sokszínűségével elcsábítja és odavonzza. Ajándékot add részére. Esetleg virágot, kristályt, oklevelet. A fa mivel földhöz kötött, mással nem vonzhatja oda a méhecskéket (akik kifejezik a repülési képességükkel a szabadságukat). Mint, hogy valamit felkínál cserében. Más lehetőssége nincs. De a méh ezt nem annak tekinti. Ez neki lehet, hogy akkor az életet jelentheti. Mert a hosszú repüléstől, a keresgéléstől, elfáradhatott és van egy virág, ahol, táplálkozhat erőt, gyűjthet a feladatához. A hazaúthoz. Mivel a virágpor gyűjtő kapacitása véges lehet. Egyszerre csak annyi virágport vihet haza, amennyit akkor pillanatnyilag elbír. Ha többet vinne, akkor esetleg gátolna a hazavezető repülésben és ez az életébe is kerülhet. Pontosan nem tudom, de a még a nyomrában és az hátsó lábain is nyálával össze tapasztva szállítja a virágport. Szóval véges lehet a befogadó képessége. A többit nyugodtan szubjektíven folytathatjátok. Egész ötletes. :-) Eckard biztosan örülne ha feltennéd neki. Neki voltak méhei. |
2001. feb. 27. 13:01 | akala |
![]() | |
Lehet, hogy Eckard ez egyik méh? |
2001. feb. 27. 13:19 | akala |
![]() | |
Ez esszénus hagyományokban megjelenik az életfa. |
2001. feb. 27. 13:43 | Temple |
![]() | |
Nos, lehet, hogy Echard az egyik méhcske. A mgoldás: A fa Isten A hét ág a hét arkangyal. A hét virág, amit az angyalok képiselnek és közvetitenk felénk. A méhecskék pedig mi magunk vagunk. Embrek. Miszeerint minden eember választ magának egy karmát, sorsot, ami meghatározza az életét. eheez választ egy virágot mint az atlantisz angyalaiban. Persze élete során rászáll a többi virágra is, dee egy van, ami meghatározó. Perszee nem tökéltes a forditásom, de ilyen a lényege. Hát nem csodálatos? milyen egyszerű példákkal lehet megmagyarázni a dolgokat. hopp! Csak most vettem észre a fél oldalas fejtegetésedet. Nos, most gondolg végig úgy, hogy Isten a fa, az ágak az arkangyalok, a virág amit közvetitenek. Energiával, akárhogy. És te vagy a méhecske. Szrintem ebből sokat fogsz tanulni, mint ahogy én is.hiszeen igy nézhet ki világ feelépitése bizonyos szempontból. S lássátok, mily egyafurtak Istn angyalai! Nekem csak a példát adták, és tudták, hogy ki lesz az, aki amagyarázatot is hozzá adja! Csodáljátok hát óket és legyet nekik hálások, mert ők vislik a ti gondotokat. nos köszönöm szépen akala. Sokat segitettél. de azt hiszem, ez informácók sorozete volt a te számodra is, hiszeen neem csoda, hogy pont most néztél fel a netre. Adios! |
2001. feb. 27. 14:59 | akala |
![]() | |
Elsőhöz. http://www.tar.hu/akala/MI1.gif |
2001. feb. 28. 19:26 | akala |
![]() | |
Ötödik. A tükrözés szerepe, terápia közben? Példák a szellemgyógyászatban és emlékeztetőül, hogy melyikekre gondolok. KÜLSŐ-re: tartás, testhelyzet, súlypont. >Mi az én legnagyobb problémám?...< részlet BELSŐ-re: A társ szívcsakráján a jobb kezünk és egymásnak felváltva, kiegészítve közös történet. >Szeretlek és szeretnélek boldoggá tenni...< részlet |
2001. feb. 28. 21:20 | akala |
![]() | |
Ötödikhez. Memetikus Lexikon 3.2 http://www.extra.hu/visszavag/998_Memetikus.html |
2001. márc. 01. 14:04 | akala |
![]() | |
Ötödikhez. Galántai Zoltán:Mémek, elméletek, evolúciók http://www.c3.hu/~beszelo/9711/27.html Sebõk Zoltán:A vírusok kora http://www.c3.hu/scripta/balkon/98/11/05seb.htm Néhány tükör. Memetikus Lexikon 3.2 http://www.tar.hu/akala/Memetikus.htm Memetikus tervezés http://www.tar.hu/akala/Memetervezes.htm Rendszerelvű gondolkodás művészete (részlet) 116K http://www.tar.hu/akala/Rendszer.zip |
2001. márc. 01. 14:05 | akala |
![]() | |
Memetikus tervezés http://www.tar.hu/akala/Memetervezes.htm |
2001. márc. 29. 11:55 | akala |
![]() | |
Néhány rendszerelvű dimenziós pont. http://www.danwinter.com/ http://www.danwinter.com/merkabbah/merkabbah.html Mire hasonlit? |
2001. ápr. 13. 21:31 | zsolti |
![]() | |
Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek! |
|